voj voj

Jag ber om ursäkt för precis alla stavfel i inlägget nedanför. Men jag fick en begäran att uppdatera, och stressad var jag. Jag ska vara mer noggrann i detta, rätt korta, inlägg!

Det blev en supergod kycklingwok hos elin iaf, tack agneta för din talang! Sen så tog vi ingen prommis, utan bilen och plockade upp malin och viktoria, vi satte oss på en stor filt och myste med en kortlek och glass i busbacken. Sedan plockade vi upp micke och for till minigolfen. Det gick bra för mig, 2 spikar även denna gång, eller 3 menar ja! Och sänkte mig från 71 poäng till 53(!), dock kom jag bara tvåa efter viktoria.... men vi får göra om det

Hungrig är man, men jag orkar inte göra någon mat- har ju också borstat tänderna, det säger ju nästan allt. Istället ska jag väl kolla på OC, är på första säsongen igen. Oliver har kommit in i serien och han gör mig så förargad(nu när men redan vet hur illa han är)....

Godnatt natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback