Would it move you enough to even act as if you've heard

2 dagar kvar till avgång! 1 dagkvar till skolstart- mindre spännande.... Nu när jag såg schemat så känns det jobbigt, kan tänka mig att det blir rätt mycket att ta igen. Pluggämnen blä alltså. Samhälle och historia. Tacka vet jag att vi inte skulle börja med matte b, tänk att hamna längst bakom i det!

Men i alla fall.. Jag börjar få ordning på det mesta jag ska ha med mig. Jag har skrivit en packlista som jag ska pricka av när saker faller på plats i resväskan. 20 kg inkl. handbagage(!) Det är ju ingenting! Har dom inte överseende med folk som ska åka längre än en vecka?!
Har inte tvättat klar allting jag ska ha med mig heller, lite stressad. Har inte heller köpt t ex after sun lotion och en starkare solskyddsfaktor. Sen ska mamma köpa lite till min förbandslåda, Tidningar och pyssel måste jag fixa också, till den oändlinga resan. En ny handcreme ska jag också ha!!

Nu ska jag titta på mina 900 leva sen ska jag faktsikt duscha, äre inte fantastiskt!


       

Några av alla saker min lön gått på- än så länge!
1. båda från monki
2. jacka, zara(se också det coola fodret)
3. ryggan från monki
4. tights, h&m och monki. vet dock inte när de lysnade tightsen kommer att användas

Kommentarer
Postat av: alx

Jag ska också köpa ryggsäcken!
bah såru vet!

Postat av: Anonym

Vilket grymt sött linne

2007-08-28 @ 19:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback