wycleaf jan banan

three is a magic number-låten är ju bland det mest irriterade som finns när man ringer en 3-person. Men låten på reklamen, den tycker jag faktiskt är rätt skön..

Idag är det bad på schemat, men just för tillfället känner jag mig inte så sugen (titta ut). Igår så fick jag komma iväg och bada i alla fall, jag fick, tro det eller ej, färg. Nog för att malin redan var och blev mycket brunare än mig...... Fast jag är ju van! Hoppas det blir liiite ändring i utlandet,(vi vet inte vart vi hamnar än, hehe). Att jag ligger på liknande nivå som resten av gänget!

Jag glömde bort att berätta att jag redan har varit nära en olycka med bilen. Jag, malin och elin skulle i fredags åka ut till berga för att hälsa på viktoria.. Efter den ensliga vägen så får man tillslut börja köra 90km/h, så jag gasar upp, men då precis kommer en mötande bil, så jag måste sakta ner eftersom det är en kurva och en smal väg. Då korsar ett råddjur precis vägen, 1-2meter från min bil och den mötande bilen!! Vi blev chockade och körde lite försiktigare resten av vägen.. Om inte den mötande bilen dykt upp hade vi nog haft ett råddjur på grillen!

Vad ska man annars göra om det inte blir bra väder? Gå på stan vill jag nog. Eller så kanske malin och jag tar våran powerwalk som vi surrat om!

Nog om mig- hejhejjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback