År 2007

Tänkte väl utforma ett sista inlägg för det här året. Summera lite, tänka framåt och bara ordbajsa lite.

Som vanligt finns det både bra och dåliga saker som händer under ett år, men det här året har bjudit på ovanligt mycket bra saker! Tänker på framförallt 4 saker sådär...

Kronoligiskordning;
1. Fick ett jobb=tjänar pengar=kan spendera dom
2. Jag fyllde 18=stort ansvar=får köpa alkohol i barer
3. Jag tog körkort=frihet=pinsam bil
4. Jag reste utomlands med fyra vänner=bland det roligaste jag gjort=minne för livet!

Är ju också roligt när andra vänner fyller år, 18 då speciellt, när man ska fira det. Och det har det varit mycket av. Tacka vet jag kalas!! En till bra sak är ju att min syster fyllde 20 i år... jag tror.. ni... ff-f-aaat--tt-aar--rr.r...

Dåliga saker har det inte varit så mycket av. Visst är det tråkigt att vara förkyld och så, men det är ju ingenting uppemot vad det jag tycker är det sämsta med mitt år. Framförallt att tappa kontakten med nära vänner. Den är inte borta helt, och jag tror vi hinner bota den, vilket vi redan börjat göra. Det är för härligt, ett gott slut ändå!


Hur ska man fira in framtiden då, år 2008. Det låter så.. gammalt! Fast det är ju trots allt väldigt längesen våra förfäder började vandra på denna jord. Och nästa år ska man fylla 19... Inte gå ur gymnasiet som jag borde, och jobba kvar på Hemtex... Det kommer vara mitt liv.
Men just ja, hur ska jag fira. Ska om ett par timmar åka och äta hos mina kusiner som ska bli väldigt gott och mysigt, efter det ska jag bygga lite lego, äta lite chips... Sen blir det antingen att stanna kvar där och skåla med min lilla famlij, (lamt kanske somliga tycker, skönt säger jag). Eller så tar jag och rider iväg till Hampus för att hälla i mig lite dricka och sen skåla med några vänner. Överväger ingetdera än. Tufft...

Lite, eller ja, väldigt få bilder från förra nyår. Ett tragiskt slut på den kvällen måste jag säga.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback