Årets sista lista!

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Traskade in på krogen.

2. höll du några av dina nyårslöften?
Jag ser inte att det är någon idé att ha några.

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, tack gudskelov!

4. dog någon som stod dig nära?
Nej!!

5. vilka länder besökte du?
Bulgarien... bara.

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Muskler, och strandkropp.

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
28/8, vilket nervvrak! (och såklart 070707, trots utan framgång)

8. vad var din största framgång 2007?
Jag kom in i arbetslivet!

9. största misstaget?
Jag gör inte så månag misstag, men jag vet ett.... lite privat sådär! Sen juste, skorna från topshop. Trots utasidan var det ett dyrt misstag pga dålig kvalitet......

10. har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld kanske 32gånger det här året. Annars har jag varit frisk som en fluga.

11. bästa köpet?
Digitalkameran skulle jag vilja påstå. Allt-i-ett-manick till ett billigt pris, hur kan man vara missnöjd?

12. vad spenderade du mest pengar på?
Mig själv! Och utlandsresan.

13. gjorde någonting dig riktigt glad?
Lönerna varje månad(dock inte oktober).... Glömde nästan; KÖRKORTET.

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Ella-ella-eh-eh, timbaland - the way I are, rise up och.. hey there delilah.

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Innerst inne har jag nog  varit gladare pga alla framgångar jag gjort under året, numera som vuxen.

16. vad önskar du att du gjort mer?
Tränat....

17. vad önskar du att du gjort mindre?
Dömt...

18. hur tillbringar du julen?
Jag tillbringade den först hos mina kusiner, sedan hemma med lite gammfolk, med fina julklappar.

19. blev du kär i år?
Nej så långt har jag inte kommit!

20. hur många one night stands?
0

21. favoritprogram på TV?
dh, scrubs och filip och fredrik.

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar är ett starkt ord.. Jag vill inte uttrycka mig på den här punkten.

23. bästa boken du läste i år?
Jag läser fortarande inte böcker.

24. största musikaliska upptäckten?
Oh, hard one! måste klura lite...

25. något du önskade dig och fick?
OC-säsong4.

26. något du önskade dig men inte fick?
Kärleken jag aldrig fick, mamma....

27. årets bästa film?
Jag minns inte vilka som kom i år.... finns ju så många bra 8)

28. vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Deppade och frös i regnet.

29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ehm, ja faktiskt!

30. hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Delicious.

31. vad fick dig att må bra?
Framgång och pengar.

32. vilken kändis var du mest sugen på?
Adam Brody, han är tillbaka på tronen!

33. vem saknade du?
England ett tag faktiskt.

34. de bästa nya människorna du träffade?
Träffade jag några nya måntro?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback