Början på ösnkelistan

HEJ HEJ!!

Jag har kommit på en julklapp, som jag önskar mig av er mina små tomtar. Gå ihop och ge mig nu OC season4!!!!!!! Den finns att boka på
http://www.cdon.com/. 499kr, det är jag väl värd?! Jag kan lägga på en slant själv också om ni känner att eran  plånbok gapar. KOM IGENnNnnNn.....



Första advent, men inget ljus har jag tänt! Vi har fått in lite kök idag också, äntligen känner jag att jag lever i en normal familj igen. Fast sen ska ju allt bytas och ut igen, den dagen.... den sorgen!

Måste baka pepparkakor nåndag, hampus? Chris my husband? Jag hörde att ni var på. Säkert nån fler också! Ellan tror jag nog på. Nej elin, jag vet!


(tack på förhand för dvdboxen!! känner ni er extra generösa får ni köpa 1-4...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback