en banan en banan en liten liten banan

Jag har handlat julklappar idag, med min mamma faktiskt. Tror också att hon tyckte jag vasr ett riktigt snällt barn idag som inte tjatade efter någonting! Vi röjde först stan, sen vidare ut till birsta. Har tyvärr ännu mer julklappar att köpa än vad jag har fått ihop. Får helt enkelt ta en till dag med min m a m a.

Funderar på varför jag aldrig hittar snygga vinterskor?!? Jag har köpt 2 par idag, men dom är inte alls för fagra om jag jämför med vad jag tycker om mina höstskor. Topshoparna och de svarta läckra... Jag blir så deprimerad, helt depp, allting känns svart.. helt svart..

NEJ JAG ÅT NYSS EN BANAN, OCH JAG MÅR BRA. JÄTTEBRA.
Viktoria kommer hem från USA imorgon, måste ju för sjutton träffas!! Ska prata ihop mig med de andra knölarna, Emma och Malin alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback