Fuuullt på kontot *klapp klapp*

4 timmars arbetspass, I'm back on the field! Det kändes så bra att jobba idag, vet inte vad det berodde på... Kanske att det var mycket folk, eller att jag hade fått träffat Johanna innan, och som gräddet på moset kom ju Viktoria och Malin på besök! Det var nog allt tillsammans, plus att det var så längesen jag fick ha på mig hemtex-tröjan, den kära hemtex-tröjan :')

Om 1 h och 8 min kommer min lön in på kontot, jabbadabbado för det alltså. Alexandra min puma har lovat att följa mig både på stan och birzta city! Jag ska köpa de sista julklapparna, förutom en som kanske Alexandra får i slutändan.

Ska se scrubs nu, och äta en mumsig macka och ett glas med kall mjölk. Det är livet det vänner, godnatt.




(carla kom inte med...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback