goder afton goder afton välkommen min gäst!



Lucia är det ju faktiskt idag, tror inte att någon kan ha missat det... Iaf inte de som fick ett litet s m s, hehe. Vid 3 ska jag följa med mina morföräldrar och titta på min lilla kusin som är med i ett luciatåg på dagis. Har hört att han ska ha sångtalanger, kanske så att man blir avis? ooppsss

Imorgon är det skvaderdans- hur roligt kommer det inte att bli så säg.... På kvällen är jag bjuden till magdalena på kalas, så man kanske måste köpa med sig nått litet paket?! Hon gillar sexskämt och sånt så det blir lätt att hitta nått!

Ska kika på mysteriet på greveholm nu, som fortfarande är klassad som den bästa julkalendern genom tiderna!!! JO, hejdårå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback