Gone til november

Jag har inte upptaderat här på ett tag märker jag, är jag kanske en upptagen kvinna nuför tiden? Eller är det kanske bara färre fans som läser min prima blogg?
Lite av båda faktiskt, det kan jag erkänna. Har haft världens uppsats, som nu är inlämnad för opponering. Så det största jobbet är klart. H-a-l-l-e-l-u-j-a-h, 15 sidor skrapade jag ihop. Sen så har jag ju ett jobb också, som jag jobbade på igår, ska jobba på idag och imorgon. 22 december jag längtaaaaaar!!

IDAG är det ju faktiskt 1 december!! Jag tycker det är superhärligt ja, snart är det julafton, och jag blir hungrig bara jag tänker på det.....

Vad glad jag blev när Amanda kom till final igår, skulle ha varit Daniel också bara så hade det varit toppen. Nu ska jag äta frukost, sen städa mitt lilla rum. Får se om jag tar mig ut härifrån, vårat kök står runt i hela huset! Eftersom pappa och morbror ska lägga nytt golv i det egentliga köket.



Hallelujah Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback