i can see how you are beautiful

NU ÄR UPPSATSEN KLAR PÅ RIKTIGT!!!!! Den är rättad, och klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar! Jag är så otroligt lättad, har skjutit upp rättningen i sista sekunden, men jag klarade det också. Vilken pers alltså. Vilken hjälte jag är, min egen hjälte!  Jag får likosm VG på den, vilket hon sa var jättebra för att ha haft så dåligt med fakta och ett svårt ämne. Jag är supernöjd alltså. 17 sidor slit är nu över, två dagar kvar på denna terminen.

Undra vad vi ska göra imorgon? På smahälle skulle vi ner på något mediacenter, men på engelskan då... säkert något jobbigt, som att börja läsa litteratur!....

Jag har inte jobbat på jättelänge, shit alltså- måste jobba annars blir det dåligt med pengar i januari! Fast då har man säkert fått pengar i julklapp i och för sig, hörde att farmor skulle på banken...... Fick ju även mitt lönebesked på det som kommer på fredag, jösses anåda alltså. Det är bra för en fd fattig student! Men gå i skolan och jobba samtidigt är inte heller rena nöjet.

Jag ska unna mig själv att slå in lite julklappar såhär på måndagskvällen.



image269
Bjuder på en kär gammal bild från Bulgarien, vintern i ära.



Hejdå / terece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback