like a rainbow 'round my heart

Måndag hela veckan, och nu är jag nog snart också förkyld! Igår började halsen klia och idag på ensemblen så rispade det i den. Speciellt ont gör det när jag skrattar... fybubblan.

Annars är jag hemkommen från birsta city för en ytterligare julklappsrunda. Nu har jag bara typ 2 kvar?! I såhär god tid har jag aldrig varit förr ska jag säga er, men jisses vad bra det känns. Så då med nästa lön behöver bara alla pengar gå till MIG!!! Jag har redan planerat vad jag ska inhandla, bl a spel till mitt ps som jag inte har köpt än...

Kände nu att jag har ett sår i näsan, det sviiider... Plus att jag har ett jättebamsehål i mina jeans. Som jag älskar att visa opp (chris och hampus kan intyga). Det är så stort nu att det går nnog inte att laga, om inte sy på en sån där superläcker lapp, men det vill jag nog inte. Ser mest naturligt ut utan! Vädrar bra också.

Spaghetti och köttfärsås står på schemat, sen blir det till att läsa lite historia. Efter det ska jag bara luta mig tillbaka och njuta av nobeldagen i ära. Räkas naturgodis som godis???? Annars ska jag äta lite sånt också. Adjöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback