meetball

HEJ PÅ ER!

Nu är det j-u-l-l-o-v!! Det går inte att komma ifrån. Avslutningen var som alltid likt ett sekttåg upp till Norra berget med facklor. Lite körsång där uppe och lite rektor. Hade en mycket trevlig kväll igår också med skvadernmänniskor som kunde stanna uppe hela natten! Hampus spanjor var med också, chris anade en kisslukt......

Jag håller på att koka makaroner, till det ska jag ha köttbullar! Fast dom e redan färdig. Ska titta till dom znabbt!
(fortfarande inte klara...)

Har varit nere på stan idag och fikade med Johannananan. Mucho trevlo! Sedan stötte jag på kristina och elsa som jag gick lite lite med innan jag var tvungen att åka hem till hunden. Nu ska jag snart äta som ni kanske förstod, efter att ha varit husmor, jag har tvättat och diskat så nu kommer mamma bjuda på middag idag igen.

Nu är min lunch äntligen klar, SMASKENS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback