nästa: jullov

Imorgon är det julavslutning på Skvader, JIIPPPIIIEEE!! Vi slutar före alla hedbergskabarn, lite mallig måste man ju faktiskt bli. Som jag har längtat efter detta lov, för länge....

En till sak som gör mgi lycklig är att min telefon som är på lagning inte går att laga, därför har de beställt en sprillans ny lur åt mig! Visst, det är samma modell och så, men utan min flisa på displayen och alla repor. Så happy happy!! Kommer senare att efterfråga om mina vänners nummer, så var beredda att jag kommer att kontakta er så småningom.

Ikväll är det ugly bettyx2, det ska jag se. Undrar vad mer som händer, kanske ska försöka komma på något fiffigt att ägna tiden åt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi slutar på fredag...DET är inte lyx vill jag lova...God jul! :)

Postat av: Elin

Nä, just det.. ha medlidande till alla hedbergska barn!!

2007-12-18 @ 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback