say what?!

Snacka om en positiv överraskning som min hjärna listade ut idag! Nästa onsdag är det ju sagt att det skulle vara pysseldag och fackeltåg upp till norra och dittan å dattan. Inte förrän idag kom jag på att efter fakceltåget så är det ju jullov!!! Jag trodde det var på fredag den 21 som vi skulle sluta. Det blev ett happy moment där för ett tag.

Efter middagen, stuvademakaroner och korv, ska jag vara med järngänget. Malin, viktoria och emma! Vet varken vart vi ska vara eller vad vi ska göra... Jag kanske får en amerikansk gåva? Hooopeee sooo!!

Diskussoionen om det kalla kriget idag gick också bra förövrigt, eller jag tror det gjorde det. Läste bara på det igår, så med tanke på den förberedelsen så var det ok! Pladdrade mest i hela gänget, så jag antar att jag fick ur mig nått vettigt.
Också ett vg på uppsatsen, FY VAD SKÖNT!


Hejdå, och förresten, nu är jag förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback