stress ångest panik

Mitt liv är tajt med grejer att göra nuför tiden. Tro det eller ej, men estet kan också få en del att göra. Eller, det skulle nog inte kännas lika mycket om jag inte lovade att jag skulle jobba var och varannan dag... Och helg! Klämma in mina vänner på det också, det blir bra mycket för arma lilla mig, men jag försöker!!

Planerna för den här veckan lyder som följer,
Ikväll- Börja läsa igen majas uppsats som jag ska opponera, betty och dh
Ons- Sovmorgon= börja med engelska analysen, 16-20 jobba, pepparkakbak hos alex, opponering
Tors- Göra färdigt analysen, jobba 16-20, kanske träffa nötterna, göra färdigt opponeringen
Fre- Puh...
Lör- Jobba 11-18, kanske Chris
Sön- Jobba 9-17

Sedan är det ju den där revolutionen som jag ligger efter med. Så den får jag väl ta tag i nästa vecka, om inget värre dyker upp!

Ska väl sätta igång och röra mig ifrån denna plats, där man fastnar så lätt ibland. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback