Ensam 24 timmar till

"Hejsan, vi hal plecis öppnat en ny kinalestulang, en kinalestulang i centlum.
Vi hal cykling-cully, cykling-lis, cykling-kasselnöttel, vi hal också cykling med sas, vi hal sussi! vi hal sussi också. vi hal också en myche bla buffle. Så kom in till vålan, kom in till Ling ling. Aa luste! Tack så mycket, klom in till oss och ling Ling ling. Ling till oss också. nitton flemtiflem flutti. Tack så myckeeee!"


Jopp, jag har redan varit ensam hemma 36 timmar. Eller inte riktigt ensam, Linda har sussat hos mig. Och ikväll ska Carro-ögonfransen sova hos mig. Mys! Fast först ska jag till henne, sen ska vi till Ryddan, vet inte om det är nått hålligång där eller nått liknande. Men Victoria är där, så vi gör henne sällskap iaf=)
Jag å Linda somnade före 11 igår, skööööönt vare! 

Jag ska äta nudlar nu, som sagt, jag och köket klickar inte. Så nudlar är min nödlösning..
Nu ska jag snora, harkla å hosta vidare. Hörs då!


FIX ME IN 45 
The take over, the break's over.
We don't fight fair


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback