Fettis-dagen

Kom kom kom,
det blir nice,
på en gång,
vi lägger upp den för alla dom,
det blir nice
kom kom, kom kom!  (8)

Imorgon ska jag gå till skolan, kommer få träffa lillpolarn
Har degat hemma i fem dar, tack vare förkylningen jag har
Men i helgen ska jag på lite galej, elsa blir 17 år, wow stor tjej
Idag åt jag opp sista biten kladdkaka, jag börjar faktiskt bli bra på att baka
Annars så åt jag nyss pommes fritt, jag blev så mätt så shit majbritt
Jag har också nu fått hicka, funderar på att ställa mig uppochner å dricka
Nej jag ska inte utföra några trix, är det nån som skulle vilja se säger jag bara "nix"
Just nu lyssnar jag på Pink, Paolo å Petter, väntar på att bli lite fetter
För det är ju nämligen fet-tisdan', men tro det eller ej- jag dissar semlan
Hoppas du njöt under tiden jag av dig  tog, det gjorde jag så mycket så jag till och med log


Dagens rim blev inte så hippt som det kunnat bli. Men gärna böna!
Ta det lugnt på fettis-dagen nu, jag lovar att jag ska äta mycket.
Softa neeer.. (8)

Kommentarer
Postat av: hildiss.

kom tillbakaaaaa

2007-02-20 @ 20:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback