fridag!

Det här är en sång om ingenting, så alla brats kan hoppa omrking.  E på klubben å dricker skumpa, å alla brudar tar på min rumpa.  Det här är en sång om ingenting, så alla brats kan hoppa omrking. Å i baren shotar vi jäger, för att visa vem som äger! Det här är en sång om ingenting, så alla brats kan hoppa omrking. E på klubben å dricker skumpa, å alla brudar tar på min rumpa.  Det här är en sång om ingenting, så alla brats kan hoppa omrking. Har du svårt att sitta still, då är det dags att ta en till.
"Kobajsarna - en sång om ingenting.." Oj jag menar kobOjsarna, shame on meee x)


Idag är det veckans bästa dag!
Och jag har redan hunnit ätit godis. Taskigt gott det var och är.. Ska ner på det kristna cafeet Piccolo sen, och hänga, medan hanna å susanna tjuter på! Blir förhoppningsvis rätt trevligt, med Kristina och Hampiz.

Jag har fått minneskortet till luren min idag. Jipiie yey! Nu är den rät så fylld med musik, så nu går jag aldrig poplös. Och.. imorgon är det iaf partey! Kul, längesennnnnn för mig. Ska på stan på dan först, med eller utan alexandra;)


tjolen 
Ska få den där micket tjusiga kjolen av min kära mama,snart snart. Och mina  vita skor ska äntligen bli utbytta mot ett par fräscha svarta dojjer. Skönt, äntligen. Den dagen har kännt som att den aldrig ska komma, men nu, om 4 dagar!!

Nu skickade min kompis en länk till youtube, där visas Aqua - Dr. Jones. möhöhöö, det var verkligen inte igår! Man får känslan att man står där på discogolvet i korsta matsalen eller i klippgatanslokal. Myyyzz. Men dock känns Eiffel 65 - Blue ännu mer nostalgisk.ahaha..

"Fånga dagen". Ska göra det nu, ciaoaoaoa:) (måste plugga på spanskan tills hampus spanjor ska komma(!!!))

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har redan den klänningen/kjolen ;)

2007-02-24 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback