Get your sexy on


I'm bringin' sexy back, yeah.  Skojjas. När man är förkyld är man väl allt annat än sexig, yaa. Det är på bättringsvägen, men jag är inte topp-therese som jag annars är. Inatt, kommer jag ha skavsår i magen, för jag kommer vara så nervös inför imorgon. Tur Hilda är bakom mig och hjälper till!

I'm just so sick about it. Should have known better when you came around. You live in a lie. What goes around, goes around, goes around, comes all the way back round. The funny thing is, I thought it was me and you babe. Tell me is this fair?

Futuresex/Lovesound- Justin. Precis vad jag sitter och lyssnar på. Med lite inslag med några nedstämda låtar. Vet inte varför, men jag känner att jag behöver gräva ner mig lite i sånna känslor. Kanske beror det på min ensamhet på ena fronten. Jag klarar mig, men klart man känner sig ensam ibland!


Can you give me solid ground, cuz' all my footsteps turned me down, one by one.
I should ignore the words you said, cuz they can hurt but won't kill me.
Go ahead, be gone with it, assshollie!

Kommentarer
Postat av: hildiss.

vi kommer att rocka! :D

2007-02-12 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback