Glaspärlekyss

Jag hörde trummorna på stan, dom sa att du lämnat mig. Jag hörde vad demonerna sa: det är slut och ingen kan hjälpa dig. Jag trodde jag sett det mesta, det här var inte vad jag väntat mig. Jag hör alla steg i trappen men inga går till min dörr. Nu sitter du som en fjäril i natten och pratar som vi gjorde förr. Allt det där om att va på väg nånstans när man är tillbaks där allt började. Jag försöker att gå som en man  nerför hjärtats ensamma gata. Där kärlek och hat går hand i hand, sitter jag och bara saknar dig. Nu är allt sagt och gjort och jag kommer aldrig att få tillbaka dig.

rhodos


Imorgon är det bara att kämpa sig till skolan, fastän jag inte är frisk än. Gruvar mig inför sången på tisdag, kommer ju låta bra, hehe...... Jag längtar faktiskt efter mina föräldrar, dom kommer om cirkus 3 timmar. Nice bice!
Men.. Tjillevippen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback