I can see how you are b-e-a-utiful

Jag efterlyser någon som kan styla en blogg? SNÄLLA SKRIIIIV!!

Min min helg å vecka såg och ser ut såhär :

Lördag: Stan med skönaste alexandra, sen på kvällen vare partyparti
Söndag: Partysnack med alex, pluggade och var så trött som bara jag kan vara
Måndag: Skola, plugg och ångest. Uppesittarkväll med alexanderrRrrR, hehe
Tisdag: Satt hemma å skrev klart geografin, åkte till skolan och lämnade in den, plugga på engelskan
Onsdag: Redovisa engelskan i skolan, bestämma indv. val och valbara kurser,  sen ska jag pusta ut för att allt är över
Torsdag: Återläsningsdag = ledig, ska prova börja dansa hip-hop yaa
Fredag: ingen lektion = ledig, stan?,  LOV
Lördag: Vet eJj
Söndag:  vEt EjJ

Jag måste börja schemalägga mitt sportlov, hör av er om ni är intresserade av mig.
Heheh.
Nu längtar jag till hemmafruarna. Fast jag längtar hur mycket som helst till att få se totally sista avsnittet på OC, som jag kommer få se innan er. Yaa, på lovet har min kompis lovat att jag ska få komma och se det!

Jag kommer nog få dåligt betyg på geografi-uppsattsen, men say what, jag lämnade ju iaf in den.
Jag har ont i huvudet igen. Som "vanligt".
Now i should get started with my english oral presentation studying. Eller something!


maggio
Ge mig sommar, eller vår först kanske då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback