I was only

hmmm, vad ska man dra till med idag då? Vill ni kanske höra om min rätt händelserika dag, eller kanske något mer roligt? (om jag har det i hjärnbanken vill säga)
Kan berätta att min skärm verkar inte må så bra, den skiftar toner ibland. Det kan inte båda gott va? shit maj britt alltså.. Och jag får fortfarande inte sjunga, hes-therese. Så det blir te,te,te i fler dagar. Och vila lite hemmavid, MYS. Jag som tänkte göra lite goda gärningar imorgon eftersom det är alla ♥ dag, hehe. Men jag ska ta tag i det, en annan dag... 8)

Det här med alla hjärtans dag känns ju inte allt för mycket att fira när man är öppen för förslag så att säga. Höhö, men visst ska jag uppmärksamma mina fina vänner (inte bara dom fina) och min lilla familj. Det får duga det här året.
sry, ni fick varken höra om min dag eller nått annat roligt. JAG SKA GOTTGÖRA ER, en dag!


ojda
kyssenbah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback