Infinity on high, MAJ Å MAJ

Tjännnna!
Jag har missat att skriva en del i bloggen, som jag borde skriva.
Nummer 1, Håkan tog hem grammis för "årets pop/manliga". (Jippie)
Nummer 2, Mando Diao tog hem grammis för "årets rockgrupp". (Jippie)
Nummer 3, Skvadern blev besökta av en missbrukare och polisen
Nummer 4, Jag å några av mina klassisar kom på att våran rektor liknar nallen i "Nalle har ett stort blått hus". (tror det heter nått sånt)
Nummer 5, Jag är döless på att ha så lite pengar, och jag är döless på att jag är så feg så jag inte vågar söka nått förbannat jobb
Nummer 6, Jag har två prov i engelska till veckan, kan det bli mycket bättre.....
Nummer 7, Det känns som att jag tappar mina gamla vänner, och det gör mig ledsen.
Nummer 8, Jag fick mvg i datakunskap
Nummer 9, Jag hoppas Ingela ger mig ett mvg också. det är jag värd
Nummer 10, Höll på att glömma hur dåligt det var att The Knife fick så många grammisar, det är dom inte värd.
Det var kanske allt, för den här gången.

Idag har jag inte mått nå bra,
så jag har varit hemma ida'
Framför tvn har jag mest legat,
men muffins har jag också degat
Städat runt i huse',
och varit ut med min buse'
Ätit lite mat,
stretchat lite i spagat
Ikväll äre teparty med mina vänner,
några filurer som jag känner
Så efter vi ätit å sjungit singstar,
finns det nog inga muffins kvar
mina päron lämnar mig ensam i 3 dar,
till huvudstan och lämnar mig ensam kvar
Imorgon kommer linda till mig,
hon är ju en bra härlig tjej
Men vi ska ut och skaka rumpa,
och massa killar dumpa
Skämt å sido, nu ska jag duscha,
oj klockan är mycket, måste rusha!

Kommentarer
Postat av: osi

Mando Diao vann ju faktiskt även det finaste priset (enligt mig) på P3-guldgalan. Nämligen guldmicken! Smaka på den du ;)

2007-02-01 @ 20:48:15
Postat av: Anonym

men det visste jag ju också faktiskt=) men det hände ju inte nu i veckan, trorja:O

2007-02-01 @ 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback