onsdag hela veckan!

Heii pumpkins!

cloeh



Onsdag, 2 dagar kvar innan helgen bara. Toppen! Fast jag ska vara hemma imorgon, det är friluftsdag. Och nej jag är är inte bara hemma för att jag tror att det skulle vara något coolt, utan för att jag har och fortfarande smått är förkyld, plus att jag äger inga skidor och tänker inte lägga ut pengar på att hyra. Så enkelt är det! Sen på fredag börjar jag ett som vanligt;) 
 
Nu sitter jag här och ser ut som ett annat miffo, fast ett rätt mysigt miffo. Har gjort av med en del pengar på ikea, och nu kommit hem och gjort iordning kvällens första tekopp. Ska också äta två digestive kex, smaskens yaa.

Det är ju den här "gilrylicious" kvällen på tv idag. Jag följer den inte till punkt å pricka, men nästan. Så här ser min therelicious kväll ut:

x Laguna beach, MTV
x Jeopardy, tv4 (hahah, jag vet.. Men det finns inte så mycket annat)
x OC, kanal 5
x Top Model, tv3
x Lustgården, tv3

Nu vet ni vart ni har mig älsklingarrr!
kyssaaaar :-*

Kommentarer
Postat av: hildiss.

ooh, vem är det på bilden? :D

2007-02-21 @ 19:52:00
Postat av: alx

lustgården, är kanske en av sveriges bästa program nu, strax efter DH,scrubs. (greys har ju uppehåll!)hey ho lets LOVE

2007-02-21 @ 20:22:18
Postat av: theresis

chloe sevigny!

2007-02-21 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback