sena sena sejer

Dimpe dampe dompe dimp
Ni ser, man blir påverkad av reklam vare sig man vill eller inte....

Jag har ju varit hemma idag. Skönt att jag kommit igång med geografin såhär 5 dagar innan det ska vara inne. ttttoppeeen.. suck! Sen så har jag spelat sims, hehe. Har ju nästan saknat det lite;) Jag blir så irriterad att inte tonåringar kan vara kär i vuxna, men dom vuxna kan vara kär i pensionärer?! Dåligt, dåligt.

Jag satt och kollade lite på "Du är vad du äter". Och sannerligen så tror jag att jag är påväg att bli vad jag äter *tjockis*... Och en av tjejerna i programmet, förstår itne varför hon ställer upp. Negativaste tjejen på länge. Jag hatar henne, och har bara sett i 10 min!!=P

ska kila och krypa ner i soffan med min madre..
.. MEN, du danse som en krhåke!

kenta

Tänker på min pappa kenneth när jag ser den här bilden.
pöss å smek, babylek?

Kommentarer
Postat av: viktoria

åhhh jag går också och nynnar på den där jävla "dimpe dampe dompe dimp". sätter sig som klister på näthinnan!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback