söndag = dumdag

Jag hade en helt okej kväll igår. Fast jag frös lite om mina tår. Hehe,skojjasss. Eller jag frös ju till och från, det var hel sanning. Idag, har jag faktsikt pluggat på geografin, bra jobbat!! Men är verkligen inte klar än, måste fundera ut hur jag ska skriva disskussionen.... Jag hatar att plugga på en söndag, jag hatar ju söndagar!! CHIN UP BABY'T!

Jag är trött.
Jag är jättetrött.
Jag känner mig alldeles nött.
Allt är helt dött.
Förut blödde jag rött.
Kakan jag åt smakade sött.
Men det var jättegött.
Jag är så trött så trött.
Verkligen skittrött.
Jag skulle behöva en liten putt.
Till middag blir det kött.
Väl mött!

Snart ska jag ut och åka bil, så se upp i backen tusen hål i nacken!
Vadå tusen hål i nacken? Vem kom på det där? Den kan inte ha haft alla hästar hemma! Johanna y yo får researcha lite på det där. Dumsnut där... xP

SEVENTEEN AIN'T SO SWEET.
seventeen is just a test.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback