Valetines-day!

Jamen glad alla hjärtans dag måste man väl säga! Och hoppas ni får mycket kärlek från alla håll och kanter, en bra dag och gott att äta. Det hoppas jag att jag får iaf (Y)
Jag vill hälsa en stor blöt kyss till alla mina älsklingarrr, den här dagen tänker jag på er extra mycket! Sitter faktiskt just nu och har skrapat ihop en "lovelist" som jag lyssnar intensivt på och tänker på hur goa ni är:)

dagens dikt!
Glad alla hjärtans dag
hoppas alla får känna välbehag
Och hoppas du får ett dussin rosor
choklad, en sång eller kanske sexiga trosor
Den här röda dagen i ära
ska väl många fira med sin kära
Men jag får fira utan någon kille
frågade efter en valentin men ingen som ville
Sitter nu här, snorar och är sjuk
ska gå kolla efter en röd duk
Har bakat muffins av choklad
städat så mamma blir glad
Legat i sängen och kikat lite VM
men för svenskarna gick inte guldet hem
Det var allt nu ska jag gå,
pusskysskramhejdå

                        familia

10 favoriter:
Färg:
stengrå
Mat: alexander kyckling
Band: mAnDo DiAo
Film: the holiday för tillfället
Bok: läser inga andra böcker än matteboken
Sport: det är storslalom idag
Årstid: sommartider
Veckodag: fredagen
Glassmak: choklad, och gärna med chokladbitar i
Tid på dygnet: det spelar ingen roll

9 för tillfället:
Humör: jag är ju sjuk så lite dyster
Smak: slem
Kläder: en oversizeströja, underställsbyxor och ett par sköna strumpor
Bakgrund: har en björkträfärgad garderob bakom mig
Nagellack: inget just nu, ska he på mig rött senare *bLinK!*
Tid: 15.08
Omgivning: min hund ligger nånstans och sover, annars är det ensamt, lugnt och skönt 
Irritationsobjekt: min hund som skäller på en hund utanför fönstret

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: johanna b.acklund!
Screen name: miss_supersweet (hehe, jag var ju liten)
Husdjur: katter och fiskar
Piercing: ett hål i varje öra i redan 7 års ålder
Förälskelse: nån kille i klassen (kommer inte ihåg vem av dom som kom först)
Musik: britney spears, bsb, spice girls. Det typiska för en blond,söt liten tjej. (Mora träsk kom väl allra först)
Bil: jag hade en hel del. Men jag gillade limousinen bäst.
Kyss: 3an,med min dåvarande kille maximilian

7 senaste:
Cigarett:
nyårsafton
Mat: iförrgår var min sista riktiga måltid. Men annars mackor i morse
Dryck: Te imorse
Biltur: Från några bekanta och hem
Kyss: För längesen!
Spelad låt: lifehouse - you and me (den rullar)
TV-program: OC

6 har du någonsin:

Dejtat någon av dina bästa vänner: en kille som var en vän, som sedan blev min pojkvän
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: ja, eller jag för mig det 8)
Kysst någon du inte känner: ja

5 nej tack:
Kläder: höga jeans (på mig alltså)
Mat: jag är inte så sugen på fisk
Musik: totalt jävla mörker och sånt i den stilen
Dryck: coca cola
Personlighetsdrag: överdriven

4 saker:
Du gjorde igår kväll: tittade på tv, hämtade ut mina kläder, var hos några bekatna, lyssnade på justin
Du kan höra just nu: johnny logan, min snoriga näsa andas
Du inte kan leva utan: mat, vatten, mamma och kläder
Du gör när du har tråkigt: sånna här listor, äter, sjunger, inget

3 personer:
Du kan berätta allt för: johanna, victoria, mamma
Du tycker om: elin, carro, alexandra
Du inte gillar: _ _ _ o _ _ _, _ _ _ s _, och.. _ _ _ a! haha

2 val:
Kaffe eller te: te alla dagar
Vår eller höst: vår!

1 önskan: att jag ska få nått av mamma idag =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tokfia

2007-02-14 @ 22:40:53
Postat av: Jonna

superlistaren.alltid! vad nyfiken jag blev på dina hatobjekt;)

2007-02-15 @ 13:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback