Bad day!

Klev promt upp när klockan klingade vackert "Land of a thousand words" imorse kl 7.10. Gick in i badrummet och såg att mina händer såg ut som en apas, (inte  hårig, men brun), så jag börjar skrubba. Förgäves. Så nu har jag tappat 10 minuters frukosttid. Så det blir bara en stunds tv-mys med the och macka och hund! Sen fixa sig, halka sin väg ner till mormor, åka till skolan. Och.. Hallelujah.
Dagen börjar med att jag sitter och jobbar med datakunskapen. Det går bra, men tillslut orkar jag inte mer, spelar istället lite biljard med Alexandra, Hilda m.fl.
Sen är det lunch, då Hanna ringer mig och vill så gärna äta med mig. Det får hon. Sen går vi och möter Susanna och Carro. Då sitter vi med dom medan dom äter. Sen går jag iväg på sista Körsång A lektionen. Vi värmer upp, sjunger igenom stämmor till redovisningen. Sen säger Ingela "10 minuters rast". Jag går iväg mot utången, då Jeff ropar på mig (min handledare). Och jag förstår nästan vad det är frågan om. Han säger då "Du är en av dom som inte kommer få sång på inså, så du får piano". 
VAD? Jag kunde nästan ha börjat gråta. Att ha sång är anledningen till att jag valde den här linjen, anledningen till att jag går om ett år. Och så ska man inte ens få ha det? Utan dom lottar bort vissa, bara för att kanske rhrn ska få eller nån annan.. Fy bubblan. Sen när vi kommer tillbaks från rasten, så  får vi igen våra körprov. På mitt står det "30 p, VG+" . Okej ,det var ju bra tänkte jag. Känner mig missnöjd med ett vg PLUS istället för ett MVG. Sen vänder jag mig om, och på tavlan står det "MVG = 31 p". HERREJISSES, det är inte rättvist hur man kan ha en sån otur på en och samma dag.

Oh brother can you help me out?  Cuz I've had a bad day!


Kommentarer
Postat av: hildiiss.

shiiet! snyggbilden eller! PUSS

2007-01-09 @ 19:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback