cheap thursday

all those things you said
du är rolig du


Har varit en cool-lugn skoldag, det jag har gjort är.. Suttit och lyssnat på vilka matematik val det finns att göra (funderar starkt på matte C), haft mentorstid vilket betyder suttit på en stol, ätit lunch- propp mätt, spelat biljard vilket gick magnifikt idag, övat inför körredovsiningen och ätit pepparkakshus för fulla muggar- eller mest nonstopen som var ovanpå! Ni förstår inte hur stor min mage blev efter det(A)
Ikväll måste jag nog, om det funkar, jobba med mitt dataarbete som ska vara klart imorgon kl5. Imorgon på skolan är det sk återläsningsdag. Då ska jag mfl ha kör-redovisning. sen blir det nog inte så mycket mer, eller jo. Kanske måste jobba med datan om det inte är klart.


You ask me what I want this year,
just the chance that maybe we'll find better days.

Kommentarer
Postat av: hildiiss.

fi får helgen på oss att jobba med datan, så det är lugnt! :D

2007-01-11 @ 21:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback