hello future!

nyårsafton, hejja. det var väl inte det bästa sättet att fira in det nya året på. men jag hade ju hus och rum, och några få goda vänner. kunde gå rakt, blev bestulen på mina nya skor, var ensam bland 90-92er? för det mesta, hade inget att skåla med när klockan slog tolv. men jag lever ju ändå=)

höjdpunkterna 2006:
håkan hellström 1/9 m victoria, mando diao 8/9 m elin och hampe
annat som hänt:
jag gick ut första året på gymnasiet, hade ett sommarlov som spenderades mycket med caroline (mycket promenader), jag och victoria blev nära vänner på nytt efter många år, lassew 21/7, har vittnat första gången hos polisen, har gått från zero till nästan hero inom biljarden, började första året på gymn. igen (skvadern estet/musik), fått nya vänner och bekanta, blev kär för första gången på mycket länge.
sen har det ju hänt så himla mycket mer så jag kommer inte på nått mera just nu!

ska bli kul att se vad 2007 har att komma med.. hoppas det blir ett händelserikt år bara, med massa kärlek och skoj=)

(good times last forever?)

Kommentarer
Postat av: R

Du fick ju träffa mig ändå! Måste ju ha varit härligt =) + att du slapp hjärnskakning!

2007-01-01 @ 19:02:30
Postat av: Elsa

jasså, dem blev stulna! de vade värsta!!!

2007-01-02 @ 01:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback