I'm sure that you had your reasons

theherese

En slö dag som denna, min enda helg dag, har jag spenderat mesta dels till sängs. Och en stund hos min farmor och farfar, som kånkar och går nätt och jämnt. Jag mår lite halvdåligt, hostig till och från, huvudet värker, och allmänt sliten! Men jag dricker te och äter lite karra så;)
Imorgon är det skola igen. Snälla låt mig slippa those faces. Jag vill bara inte, det känns liksom, skrattretande? Haha. Well,well. Jag kan börja 1 imorgon, men jag får se, om jag åker med mormor till vanlig tid istället, skönare så i den här kylan, brr..

I miss the way the corner of your mouth looks when you smile
I miss the way that only you can hold me through the night
I dedicate my songs to you then I miss you even more

- I'll find me something better

Kommentarer
Postat av: hildiss.

haha, jag har också den texten i min blogg ^^

2007-01-22 @ 19:23:18
Postat av: Elsa

Låter muntert bejbi...miss you in school!!!

2007-01-23 @ 21:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback