it's got his shame on it

(there's always have but never hold)
there must be a name for it, whatever this is you've done to me
be good to yourself, when nobody else will


jag längtar inte till måndag, och det är erat fel. bastards! men jag längtar på ett sätt, till mina söta päron till vänner=)  i helgen hoppas jag på bio med hesslan! sen får vi se.. sitter just nu och snackar loss kärlek,killar och allmänt slösa bort tiden (vilket vi har gjort nästan hela veckan) med lemon, vilken tjej=)
även alexandra, haha..:

theherese säger: höhöh

theherese säger: blev du ledsen nu?

†24november2oo6† Get this monkey of my back ll säger: Nej, det luktar konstigt här
mitt lilla mysmongo där!

nu har min syster åkt "hem" till sthlm igen, tomt.
*
victoria hessel, you're my favourite star
(lovely. Lovely, lovely)


     


Kommentarer
Postat av: alex.

HAHAH jag är så rolig ibland :D
utan att jag märker det själv :D

2007-01-04 @ 20:35:48
Postat av: Lemon

Ensam är inte så stark, men tillsammans så kan man komma fram till många kloka beslut/tankar. Eller hur? :) Du är bra :)

2007-01-04 @ 20:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback