jag skriver inte på nåt

There you go and baby, here am I.
Well, you left me here so I could sit and cry. Well, golly gee, what have you done to me?
I guess it doesn't matter any more

Do you remember baby, last November
How you held me tight, each and every night. Well, oh baby, how you drove me crazy.
I guess it doesn't matter any more


jag tänker faktiskt inte så mycket på det längre. bara ibland. men oroa er inte för mig, jag mår nästan prima nu för tiden=) känner mig inte alls peppad för att börja skolan till veckan bara.. SS (=Stor Suck)!
sitter och har en egen liten nostalgi-kväll. jag sitter nämligen och lyssnar på gamla låtar, som har nån koppling till gamla tider. det är faktiskt nödvändigt ibland (Y)

JAMES MORRISON, lite bättre än andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback