Little bird

En skön dag idag. Men också en dålig dag, Elsa, min kära vän Elsa, ska inte gå kvar i klassen längre. Hua,vad trist det känns. Redan imorgon är hon borta! Visst, vi kommer ju ses på skolan, absolut. Men det blir inte samma sak. Alexandra, jag vill inte att du också ska sluta=(  keep it up, du har ju mig!
Igår, var jag på stan en svängom med Linda och Alexander efter skolan. Idag, har jag myst på framför OC. Och mer ska det bli!
Slänger med en liten lista, som Alexandra ville att jag skulle göra!

Dagens låt: Scissor Sisters - land of a thousand words
Dagens dusch: den kommer inom ett tag
Dagens frisyr: min till hälten uppsatta, med en klämma med pärlor!
Dagens smink: foundation, concealer, mascara, lite rouge
Dagens händelse: hanna dansade så hon ramlade in i bordet
Dagens planer: ha mystorsdag, med mig själv dock, framför tvn!
Dagens saknad: Tomas på mentor tiden
Dagens tråkigaste: Att Elsa ska byta klass..
Dagens finaste: Smarrelibabba du?
Dagens måste: kliva upp imorse.
Dagens dricka: MER, hallon smak, och te!
Dagens köp: en baguette i kiosken.
Dagens mat: mackor hela dan.
Dagens kärlek: går till mina kära amigas.
Dagens måend: Lite upp och ner, vet inte hur jag ska bete mig.
Dagens vill ha: that gorgeous smile.
Dagens sjuka: Krasslig i halsen, sen inte sjukare än vanligt.


Kommentarer
Postat av: Jonnis

Har din blogg förvandlats till ett listkalas?:O

2007-01-19 @ 09:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback