äääsch

Jag tar pappas bärbara nu när det börjar åska, man vill ju vara på den säkra sidan. När det är dåligt väder och man måste jobba så gör det faktiskt ingenting, då känns det bara sååå bra att man håller på att tjäna ihop pengar. Inga sura miner
Fast lite sura miner, jag är liksom helt genomlurad? Verkar det som, jag vet inte men kanske.... Fast jag får ju lite dra mig själv i örat, men jag tänkte liksom "det kanske är annat nu"

Ska senare hämta ut biobiljetterna-a-aaa! Med båda mina djungedjur, kanske det hittas på något etfer det också. Jag får se, vad som vill ske!

Ska i alla fall äta risifrutti och macka nu till middag (nej jag bantar inte). risifrutti och macka, det låter som en matsäck man hade under lågstadiet, hehee:)

kyssar på italienska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback