and take this, haters

http://www.youtube.com/watch?v=MvTAt20eedU
Kanske hetast på gröten nu! Jag blir nästan till mig när jag hör den, introt liksooom. Om inte daft punk hade lagt in sina sköna beat så hade låten inte varit av denna klass. This shit has got class, sisters!

image184

hej hej hallåååhHåhh


Idag är jag och min mamma och pappa (stackars syrran), bjuden på middag till min kompis och hennes family på middag! Det skulle vankas sjödjur och landdjur. Jag gillar allt, nästan. Så kommer nog bli helnöjd och mätt. Får se om jag och elin hittar på nått senare på kvällen, eller om malin är singel ikväll! Blir ingen utgång ikävll, jag hade fått det hela om bakfoten. Men imorgon blir det kanske ändååå! 

 Juppi, men nu ska jag kasta mig in i duschas! Så man blir en fräsch liten lortgris.
Hejdå-dåre som man sa i yngre dar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback