bandstarter

Wopppa! Jag måste ju vara en helt utsökt medarbetare eftersom min chef idag gav mig lönefärhöjning med 2kr mer i timmen. Och då inte från idag, utan från 2 juli till och med:D Jag blev överlycklig och satte mig och åt min lunch.

På jobbet idag så kom det fram en tjej och ville köpa två gardiner. "Det blir 149,50" sa jag. Då utbrister hon med ett enromt leende: "NÄ? ÄR DET SANT?!". "hehe jaa" säger jag lite oförberedd på det. "Åhh vad bra! Jag blir så glad att jag skulle kunna krama dig nu!".
Gör helst inte det, tänkte jag.... Neerå, hon hade gärna fått gett mig en riktig bamsekram! Vem vet, hon kanske bara hade 150kr kvar att leva för, pch böev så glad att hon kunde köpa gardiner, istället för mat.

En kund gick förbi mig odag också, en lite äldre dam som verkar leva kvar på den tiden. Hon gick som sagt förbi, och vad gör hon om inte släpper sig?! Jag tittar lite förskräckt, hon är oberörd, jag vänder på klacken och trippar snabbt därifrån. 

Man, she's a lady!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback