harry potato

Harry potter kan ju vara en riktig citron, som ni kanske har märkt, mot sin alldeles egna Ron Weasley! Jag skulle då inte klaga om jag fick ha en sån fulsöt förstående kompis som honom. Det skulle liksom, vara det där lilla extra. Ja!

Idag är det måndag. Jag tänkte vara ledig idag, men fick jag vara det? noooooo! Fick jobba 12-20... jag var sur som viktoria kan vara på morgonen. Det var rktigt jobbigt. Hoppas jag nu får ta bort mitt pass på ons eller tors. Skulle vara riktigt schööönt.

Imorgon kl halv8 kommer min kusin som jag och mamma ska vara barnvakt åt på förmiddagen. Jag komme nog sova till minst 9 hoppas jag. Sen ska jag jobba kl12, jag gruvar mig redan alltså. Mina fötter gör så ont i bland, att jag tror jag ska dö på kuppen!

Hade i alla fall en myskväll med malin ikväll. Längesen man fick nafsa på henne, så det var, som det var! "Of corse, of course".

godnatt- pössy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback