it's been hurting all the way with you

image178

Skål och välkommen!



Igår kom lindamarängsviss till mig. Jag fick en bra present *thanks mate*!  Vi sov, sen gick vi på stan och köpte faktiskt lite var. Sen tog hon bussen hem och jag åkte och gjorde ett ärende som gick förträffligt bra.

Jag måste gå och ställa mig på vågen sen alltså. Om jag inte har gått upp något kilo så ska jag höja båda ögonbrynen samtidigt! Jag förstår inte hur min lille (!) magsäck kan ha fått i sig så mycket gottigt och onyttigt på cirka 3-4 dagar..... Men visst blir man lite imponerad. Fast jag väntar ju bara på att extra hakorna ska falla på plats snart.

Ikväll ska jag vara med malin och kanske viktoria kommer in på ett hörn! Imorgon har jag körlektion tidigt tidigt.. Sen ons-sön ska jag jobba, fast helt ok tider måste jag erkänna! Men det största på den här veckan, är väl halkbanan på torsdag. Jag kommer säkert... klara det bra!

Uhm, jag ska väl börja städa här i kaoset efter härnösadsbon också.

JUSTE!!! På tal om härnösand. Min släkting gifte sig med en man från härna på min födelsedag, grudgummens bästa kompis var där...... LASSE LINDH! OCH JAG VAR INTE BJUDEN? Jag skulle kunna... säga snygg häck till nån nykter om jag skulle ha fått varit där alltså.


Nej, nu ska jag snurra vidare. Jag är sååå glad idag!
That's why it'll never work


Kommentarer
Postat av: lindamaräng

stökade jag ner så mycket? :(

2007-07-10 @ 11:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback