jag hoppas det gäller snart!!

Jag ska avsluta denna dag med enbart en lista jag hittade någonstans i krokarna 

Tre saker som skrämmer mig

Måsar! (efter att ha upplevt två attacker får det vara nog)
Morgonandedräkt
Träna (jag är för lat för att ens tänka på det)

Tre personer som får mig att skratta
Johan Glans
Jag själv
Patrik Greenleaf

Tre saker jag älskar
Kläder
Kalorier
Värme

Tre saker jag hatar
När saker inte funkar som dom ska
Människor med sjukdomar på sina händer på mitt jobb
1991+


Tre saker som jag inte förstår
Varför jullovet är kortare än sommarlovet
Skillnaden mellan alla olika kuddar
Kinesiska

Tre saker på mitt skrivbord
Skärmen
Mitt schema
En hamster

Tre saker jag gör just nu
Väntar på svar
Tittar på tv men lyssnar på musik
Känner en nödvändighet att springa på toa!

Tre saker jag vill göra innan jag dör
Utforska planeten jorden
Leva
Skicka ett mms

Tre saker jag kan
Prata när jag inte borde
Skratta åt mina egna skämt och inte åt andras
Få morötter i näsan

Tre saker jag inte kan
Spara pengar i mer än en månad(högst!)
Prata när jag borde
Ta endast ett chips

Tre saker jag tycker att du skall lyssna på
Kanye west / daft punk - stronger
håkan hellström
Mig!

Tre saker jag gillar att äta
Pasta
kyckling
Frukt och karameller!

as if we needed anything to entertain us- imorgon vankas jobb. Puh, natti på eeeerrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback