jag vill se ut som danskaflaggan

röd med vita linjer.... fast helst skulle jag vilja vara brun och vit. Fast finns det en sån flagga?? Lettlands är ju lite rödbrunäckligkonstig färg. Så jag tar nog danska!

image186


Jag vet preciiis vad Johanna ska få när hon fyller år, och Elin också! Iaf en sak åt varje... det nöjer dom väl sig inte med, så jag får tänka lite längreee. Jag har tid på mig, dom fyller år om 2 månader! Fast jag är alltid ute i sista minuten, så tänkte försöka göra ett undantag i år. Det var t ex en på hemtex som köpte en julklapp nu, för att det var så billigt. Det har jag aldrig gjort, men det är ju jättefyndigt egentligen.

Ikväll ska jag kanske ta mig in på krogen för första gången,på ett myndigt sätt. Fast jag har inte varit där omyndig heller, så det är storpreimär! Måste bara fixa med mig några myndiga kamrater också. Eller minderåriga, det spelar ingen roll- bara dom kommer in så.

Jag såg en jätteläcker regnkappa i josefssons-katalogen! Den var svartvit med blommigt mönster, den var rätt lång och hade en luva. 299 rikstaler går den på.. Skulle nästan vilja ha den bara för att den ska hänga på en snygg krok och visa upp sig!

Nu försvann solen,men jag har beställt några timmar imorgon också. Hasta luego!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback