jahaapp

man kanske ska ta och halvt lägga ner den här lilla bloggen? Antalet besökare verkar ju minska dag för dag nu. Gudskelov vad trist det känns! Jag som snart fyller år och allt......
Är det för att jag inte lägger upp några coola bilder på mig själv,eller för att jag inte skriver vad det är för slags jeans man borde ha nu? Duger inte mina vanliga vardagr till längre, NEHEPP.

Men nu ska jag iaf ta och hoppsa i säng snart. Tänkte först ta och visa hur veckan sett/ser ut!
Mån- körlektion, jobbjobbjobb
Tis- jobbjobbjobb, betalat resan(!)
Ons- körlektion,plugga teori, bad m carro, stan, gf
Tors- hämta ut passet, plugga teori, och ett tveksamt gf
Fre- kanske uppvaktas av sue å hanna på dagen, uppvaktas av cf,vh,nm kvällen
Lör- HAPPY BIRTHDAYY, tårtkalas, uppvaktas av de flesta kompanjoner
Sön- uppvaktas av släkten, linda kommer på kvällen

Sicken hetsig helg, jag kommer nog älska den!


image177
ciiiiaaaooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback