kassan, godis och lite surf

Jaa, så ser det ut när jag och sara är själva på jobbet. Tur inte håkan märker något. Då kanske det blir avdrag på lönen eller ännu värre... ett slit i håret eller nyp i näsan! Nej, men det kommer inte hända, för vi gör det så smidigt så. Godiset ligger i lådan mellan kassorna, leka med annat än kassan på datorn kan man smidigt göra mellan kunderna, så vi lever i lyx vi på hemtex.

Halkbanan, jo tack det gick ju hur bra som helst! Jag, som var lite smårädd i början, fick såklart vara först ut på banan. Jag åkte iväg, sladdade lite, klarade mig, kom hem. Nu är det nära till frihet med körkort, jag säger bara det;)

Ska jobba hela helgen, bara sara och jag. Haha, vilken fest det ska vara. Imorgon kväll så kanske jag har bokat biljetter till bion åt mig och elin? Jag vet inte?! Hur ska jag veta deeeeet! Tänk om jag bokar igen och så måste vi betala för fyra patser? ELIN HJÄLP!

Nu ska jag försöka gräva fram något gott i köket. Kanske, godis? Eller melon också, Mmm-mM!

Kyssenbahy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback