keep ya head in the game

image182

GOODDAY MATES!


Jag jobbar på som den åsnan jag är. Men imorgon till och med måndag ska jag få vara jobbfri! (efter att ha jobbat 8 dagar på rakan,puh) Som tack för mitt hårda arbete fick jag en drakenglass av min chef idag, två kulor till och med(!)

I helgen tänkte jag gå ut på rave! Eller något annat galej som jag hittar. Känns lite surt att ingen av dom jag ska dras med kan komma in på krogas med mig. En är för ung och en kan inte bevisa att hon är en numera mogen dam. Men vad vi nu gör, kommer vi ha en bra helg alltså!

Men imorgon då, då har jag det jag göööör. Ska först städa lite här i rummet som ser ut som hiroshima (rip)...., Sen om det är fint väder ska jag schteka lite, sen blir det stan med hamputa. Längesen jag fick umgås med parveln min. sen på kvällskvisten ska jag ta en mysig fika med, änligen, alexandraaaa.

På stan tänkte jag nästan titta ut något att köpa.. något festligt till helgen, om man ska ut två dagar måste man ju vara som en kamelont och ändra skepnad. Så man inte blir igenkänd efter man stått och dansat på något bord eller liknander bravader. Ett par skor vill jag ha, men det har jag kanske inte råd med. Strumpbyxor kanske jag måste ha, nu när mina ben har hunnit blivit blekare än döden själv.
Inhandlade faktiskt ett par shorts med hög midja igår, som jag kanske kan ha ena kvällen! Sen har jag ju en ny kjol... hm! Får se över mitt konto igen.

Ska sy en paperwaistkjol, så till det ska jag ha tyg! Då är ju hampus rätt person att ha med sig,hehehh

amen sister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback