knakeli knak

image191
hello ben!


Uuh mitt jobb tar kål på alla mina lemmar! Man får inte bara stå i kassan och se söt och trevlig ut och säga "149kr tack!". Nej man måste ju slita också, med att packa av pallar, flytta runt altting hela tiden för att få upp allt nytt. Fylla på allt som är för tomt. Tack för att jag fick massagen i present, det kommer utnyttjas efter allt mitt hårda arbete. Ni är bäst!

Blev inget simpson the movie idag. Hampus kom på "oj jag ska ju till umeå hela helgen". Så det blir på måndag istället, jag längtaaar, den kommer ju vara precis i våran humor- min, elin och hampus- fnisssisis

Undrar hur vädret är på yran nu, jag hoppas väl att det är bra, men ändå vill jag att det ska vara dåligt. För då behöver jag inte vara lika avundsjuk och ledsen över att jag inte kom iväg i år. Om artisttoppen är på samma topp nästa år, då måste jag ju bara ta mig dit jisses

Måste förflytta mitt otränade a-r-s-l-e till sängs snart. Jag är trött och sleten, och jag ska jobba imorgon! Börjar halv12 men ändåååå.
 Neee nu är det bara att gå och dra lite kräm över tänderna sen plumsa i säng=skönt

buenos noches flamingos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback