laddaaarrr

inför den otroligt långa dagen imorgon! 7,15- 8,40 körlektion sen direkt till jobbet och jobba 9-20. Vad sägs om det då? Hoppas jag orkar med mig genom dagen. Det som känns bra med morgondagen är att på lunchen så ska jag betala handpenningen till våran resa. Då finns det ingen återvändo! (eller jo det finns det meen...)

Äntligen- idag drar jehovs alla vittnen från gärde-parkeringen. Jag har suttit och skakat mig till sömns varje kväll, av rädlsa att dom ska komma och knacka på min dörr och sprida sina budskap och försöka få mig till ett vittne... Men det har dom inte lyckats med, tacka Gud för det.

Har varit på IKEA med mamsen idag, fick mig en ny tv-bänk. Och nu har jag byggt ihop den helt själv. Jag kommer hem till dig, jag är en händig tjej. Jag finns för dig, jag kommer så fort jag bara kan! Heheh precis som perra.

Ska iväg på den där les miserables ikväll. Den är nog heeelt ok, sen blir det som förväntat en tidig kväll.Tänkte leta upp någon gammal film att somna till också.

Idag mitt herrskap, är det bara sex dagar kvar tills jag blir en mogen blomma! Det ser vi alla framemot:)




Slängkysssar från terror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback