mm röda läppar ah

hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej hej

image181


Måste börja med att säga... Nej linda, du stökade inte ner så mycket. Jag skyllde över det på dig, så att mamma tror att jag sköter mig.. förlåt

Jag har varit uppe sen halv7 imorse. Jag är ju som vilken drömtjej som helst! Åt en macka, klädde på mig, satt upp mitt hår, väckte pappa och åkte till köris och körde. Jag körde braaa, lite slarv bara som inte får förekomma senare! Jag åkte hem, tänkte "jag är ju inte trött längre, jag behöver ju inte sova". Sen så la jag mig i sängen med datorn, kollade på tv, sen så.... sov ja! Sandra väckte mig senare, lagom tid till att hinna med en dusch innan stan med kjellern.

Köpte lite saker, bl a: 1 kjol (på rea!!), 1 underkläda, 1 tee, 1 kycklingsallad och lite småsaker till mamma.
Observera att jag aldrig hittar nått på rea.

Aaaaa, jag undrar också hur jag ska klara mig fårn idag tills torsdagkväll utan min mamma och lite pappa. Tur syrran har ett körkort, så slipper jag gå! Busskortet har 20kr kvar, mobilen har 12 kr kvar. Det finns bara äcklig mat i kylen. Då var mamma snäll och sa att jag kunde köpa mat så fick jag pengar sen. Det ska jag göra:)
Ska också snart åka tillbaka till stan och träffa carro. Ta en fika och snicksnacka!

Jag tänkte städa, men jag får väl liksom sjukta upp det en aning, hehe...
Bye bye stökiga rum, vi ses senare

Kommentarer
Postat av: lindamaräng

åh, skönt att höra!

2007-07-12 @ 17:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback