nej jag vill inte ha telia

Jätte jätte jätte Jätte jobbiga människor som går runt på stan och vill att man ska gå med på allt. Idag ville dom få mig och malin att skaffa telia.....

"Hej, vad ringer ni med?"
"Telenor och halebop"
"Hur mycket pengar gör ni av med i månaden?"
"Kanske 200kr"
"Oj, vad mycket. Speciellt när man är student, och med telia kostar det bara 49 kr/månad när man är student. Då sparar ni alltså 150 kr varje månad, det är jättemycket pengar"
"Meen, det är mina föräldrar som betalar"
"Då skulle ju dom bli jätteglad om dom bara behövde betala 49kr/månad istället förp 200, och då skulle du ju få mer kläder istället"
"Nej det tror jag inte jag skulle få, haha. Vi vill inte byta"
"Men det här är jättebra"
"Det är mitt också, kom så går vi"

Sen kom nästa.....

"Hej, ringer ni med telia?"
"Ja" (i hopp om att han inte skulle fråga mer)
"Jaha, vad betalar du i månaden?"
"Ehh... jag skojja bara, vi har redan hört det där"

Jag gick sedan på stan med carro, och såg samma tjej igen som närmade sig. Jag raskade på och såg lite rädd ut. Då kläckte hon ur sig;
"Du behöver inte vara rädd, jag ska inte attackera dig!"
En klump i magen försvann.

Dom har nu hoppat på mig från Amnesty, ett elbolag som trodde jag var självständig, parlino och telia. Tack men jag är inte intresserad!

Nu ska jag och min hund snart sova.. Eller vänta på rajraj vill säga. Sen jobb imorgon 11-20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback