shopmania!

image190
titta på den där stickan till höger- vad är det för nått?!



Jag bör inte få ha några pengar. Eller så borde jag få ha en hel massa. Allt eller inget! Igår fick jag pengar. Idag var jag på stan (med victoria!) och ja det börjar ju med att en del pengar flyger iväg på:
en väska
2 par örhängen
1 halsband
sandaler
mat!

Det var lagomt tänkte jag. Sen åkte jag och jobbade, och på rasten kunde jag inte låta bli att gå runt i huset och kolla lite.....
1 smycke
1 klänning
blev det också. Sen när jag slutade fick jag lägga ut pengar till min syster som ville ha ett bäddset. Så ja, jag är ju snart illa ute igen. Pengar kommer ryka på bio, telefon och kanske lite alkoläsk på det.

Nåja, nästa lön kommer vara ännu ännu bättre. Men dom går ju till resan, eller inte allt, men de mesta. Jag längtar till varma soliga dagar som vi inte verkar få här än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback